Facebook
Online Marketing

Блог

Нуждае ли се бизнеса Ви от представяне във Facebook?

Ако имате бизнес и планирате представянето му във Facebook прочетете тази статия. Тя ще Ви помогне да прецените дали наистина има нужда от бизнес страница в социалната мрежа.

Ето някои от въпросите, които е препоръчително да обмислите предварително:

1. Необходимо е да отделяте значително количество време

Поддържането на страницата и управлението на съдържанието и е свързано с големи ангажименти. А за да са направени нещата добре за всяка отделна платформа ще се нуждаете от различна стратегия.

Дори и с помощта на различни спестяващи време техники пак трябва да отделите специално време в ежедневния или ежеседмичния си график за да споделяте различни варианти на едно и също съдържание във всяка от социалните медии, в които участвате и да следите реакциите и коментарите на хората.

2. Претоварване от социалната мрежа

Изкушението да си свързан с хората онлайн през цялото време е голямо. Вероятно повечето от нас често проверяват какво се случва във Facebook и са настроили какви ли не уведомления, които да получават на електронната си поща, за да не пропуснат нещо. Социалните мрежи буквално могат да превземат живота ни с постоянно нарастващия брой приятели, групи, страници и друга информация.

3. Целевата Ви аудитория не използва Facebook за работа

Предоставянето на информация на незаинтересовани хора не е лесна задача. Трябва да публикувате новата информация във време, в което потенциалните Ви клиенти използват най-активно Facebook и да се надявате, че те може и да са в настроение за съдържанието, което публикувате.

4. Facebook е място за споделяне, а не за съдържание

Facebook е средство за създаване на отношения и насърчаване на общността около Вашата марка. Социалната мрежа предоставя лесен начин да представите продуктите си, но Вашият уеб сайт е мястото, където клиентите Ви се информират по-подробно за тях и решават дали да ги закупят. Насочете усилията си към поддръжка и създаване на съдържание за уеб сайта си, а Facebook използвайте, за да насочите клиентите към него.

5. Безкраен ангажимент да учите

За да следите непрекъснатите промени в социалните медии.

В социалните мрежи непрекъснато има различни промени и трябва да следите всички, за да сте сигурни че не нарушавате някое ново правило или изискване и че съдържанието на Facebook страницата Ви се вижда от хората, които Ви интересуват.

6. Голяма конкуренция за вниманието във Facebook

Стартирането на успешна Facebook страница днес е много по-предизвикателно. Трудностите произтичат основно от огромния брой потребители и начина, по който работят бизнес страниците.

7. Занемарена страница е по-лоша от никаква страница

За да бъде успешно представянето на фирмата Ви във Facebook трябва да изградите интерактивна и приятна страница, а това изисква много време и усилия. Страницата Ви трябва да предлага подходящо и актуално съдържание и да бъде допълнение към Вашия бизнес - място където създавате връзка с клиентите. Ангажирането на определено количество ресурси е задължително.

Ако не сте сигурни, че разполагате с необходимото време и се опасявате, че останалите задачи ще бъдат с приоритет пред Facebook страницата обмислете сериозно дали са поемате такъв ангажимент.


Още статии...

Нуждае ли се бизнеса Ви от представяне във Facebook?
коментари от Disqus

Контакти

София 1680
ул. "Казбек" 60, ет. 3
02-439-5796

Партньори

Bulgarian Web association

Член на BWA

© 2017 OnlineMarketing.bg - всички права запазени. Всички услуги се предоставят от Прокомп Експрес ООД.