Facebook
Online Marketing

Блог

Онлайн маркетинг по време на празниците

По това време на годината голяма част от офисите затварят напълно за няколко дни. Ето списък с няколко неща за които да се погрижите преди празниците.

Реклами на принципа „Заплащане на клик“

С цел да спестите излишни разходи и да минимизирате броя потенциални клиенти, които се опитват да се свържат с вас докато офисът ви е затворен сложете на пауза рекламата си в Google Adwords по време на празниците.

Публикувайте информация за неработните си дни

Информирайте потенциалните клиенти, които все пак са достигнали до уеб сайта ви и искат да направят запитване, че сте затворили за празниците. Не ги оставяйте с впечатлението, че игнорирате техния контакт. Информацията е хубаво да съдържа:

  • Датата, на която офисът ви затваря
  • Причината, поради която затваряте (например Коледните празници)
  • Датата, на която ще отворите отново
  • Кога ще отговорите на запитването им

Информацията може да бъде предоставена на клиентите по няколко начина:

  • Информация на уебсайта – оставете новина на уебсайта си, за да уведомите хората, че сте затворили и кога ще възстановите редовните си услуги. В идеалния случай тази информация трябва да е видима навсякъде, но ако това не е възможно я добавете поне на Началната страницата и страницата за контакти.
  • Автоматичен отговор на секцията с Контакти – ако имате форма за контакти на уебсайта си, твърде вероятно е вече да имате автоматичен отговор, с който да благодарите на клиентите за тяхното запитване. През Коледната ваканция трябва да редактирате текста, за да ги уведомите, че сте затворили и че ще отговорите на запитването им след почивните дни.
  • Съобщение „Извън офиса“ на имейлите на служителите. Подгответе стандартно съобщение, което да бъде използвано от всички в офиса.

Специални оферти и целеви страници за празнични предложния

Ако сте имали специални онлайн оферти и сезонни целеви страници добавени към уебсайта за времето до празника.

Социални медии

Публикувайте информация и в социалните си профили, че офисът ви ще бъде затворен. Въпреки това следите профилите си в социалните мрежи в случай, че има сериозни оплаквания или проблеми изникнали по време на празниците.

Сървъри и архив на данните

Макар да е малко вероятно нещо да се случи с физическата локация на офиса ви през почивката, уверете се, че сте архивирали цялата си информация преди да затворите и я съхранявате някъде извън офиса си.

И не забравяйте – честа практика е да се изключват климатиците през почивката, с цел да се пестят разходи за енергия, но помнете, че помещението, където са разположени сървърите ви трябва да остане със стабилна, хладна температура, за да се предотврати прегряване.

Настоящите клиенти

Не пропускайте да предупредите настоящите си клиенти, че ще затваряте за празниците. Ако е необходимо предоставете им номер за спешни случаи.


Още статии...

Онлайн маркетинг по време на празниците
коментари от Disqus

Контакти

София 1680
ул. "Казбек" 60, ет. 3
02-439-5796

Партньори

Bulgarian Web association

Член на BWA

© 2017 OnlineMarketing.bg - всички права запазени. Всички услуги се предоставят от Прокомп Експрес ООД.