
От Катерина Стоянова, 04.03.2014
При стартирането на нов бизнес, всеки среща трудности. Повечето собственици на нови фирми не обръщат достатъчно внимание на маркетинга и го подценяват, а той е важен и може да бъде много полезен. Следващите съвети са предназначени именно за …
От Катерина Стоянова, 20.02.2014
Фирмите се стремят да увеличават приходите си по различни начини. Едни от тях се опитват да го направят, като инвестират и не съкращават разходите си. Други правят повече икономии и се опитват по този начин да печелят повече, но те не осъзнават, че приходите и разходите са …
От Катерина Стоянова, 16.02.2014
Без значение какъв е сайтът, той трябва да е добре оптимизиран, за да бъде посещаван.
Няколко съвета за по-добра оптимизация:
1. Title тагът – това е заглавието на страницата, което трябва да бъде много добре подбрано
Някои хора го пренебрегват, без да са наясно за неговата важност. Именно тук може да се зададе желаната ключова дума, по която сайтът трябва да се …
От Катерина Стоянова, 08.02.2014
Ако имате интернет магазин или сте решили да правите такъв, трябва да сте наясно, че той ще бъде неизменно свързан с интернет рекламата – с постоянната интернет реклама. Вашите продажби, ще зависят от популяризирането на магазина и от броя на неговите посетители. Ако си мислите, че можете …
От Катерина Стоянова, 03.02.2014
Ако имате бизнес и планирате представянето му във Facebook прочетете тази статия. Тя ще Ви помогне да прецените дали наистина има нужда от бизнес страница в социалната мрежа.
Ето някои от въпросите, които е препоръчително да обмислите …
От Катерина Стоянова, 26.01.2014
Ето някои инструменти, които ще ви помогнат за по-ефективна рекламна кампания с Google AdWords.
1. Google Анализ
Google Анализ е инструмент с помощта на който ще разберете как хората са намерили страницата ви – от търсене, реклама, препратка или директно отваряне на линк; колко време са прекарали на сайта ви; какъв е процентът на новите посетители, кои са най-често отваряните …