Facebook
Online Marketing

Блог

Пет съвета за начинаещи в Google AdWords

С помощта на Google AdWords Вашата интернет реклама ще се появи при спонсорираните връзки, показващи се над, под и отстрани на резултатите от търсенето в Google.

Google AdWords можете да използвате и за онлайн реклама в YouTube и хиляди сайтове, партньори на Google чрез програмата Adsense.

За Интернет рекламата си имате възможност да изберете различен формат – видео, изображение или само текстова реклама с препратка.

Заплащането за рекламата става по два начина – плащане за клик (т.нар. pay-per-click или PPC) или плащане за импресии (за хиляда показвания на рекламата)

Съвети за по-успешна интернет реклама

1. Ключови думи

Избора на подходящи ключови думи е от голямо значение за успеха на Вашата реклама. Колкото по-популярна е ключовата дума в рекламата Ви, толкова по-вероятно е да доведе до кликване върху нея. Но пък ако конкуренцията за избраната ключова дума е висока, Google ще Ви таксува с по-висока цена за всеки клик.

Важно е ключовите думи да отговарят на начина по който потенциалните Ви клиенти биха потърсили информация за Вашите продукти или услуги онлайн.

2. Поиграйте си с вида на рекламата

В някои случаи рекламите с картинки привличат повече кликвания отколкото текстовите реклами. В други случаи е точно обратното. Ето защо е важно да експериментирате при избора на типа на рекламата си.

Променете текстта си или опитайте с различни ключови думи, ако не постигате желаните резултати. Проучете и тествайте кои реклами са па-подходящи за типа продукт или услуга, който сте избрали да рекламирате онлайн.

3. Заложете разумен бюджет

Макар да звучи лесно за изпълнение, понякога е трудно да се определи най-подходящия бюджет. Не харчете твърде много само за платена реклама, вземете мерки и за подобрения в уеб сайта Ви, които да помогнат за по-добро представяне в търсачките.

Google AdWords може да Ви струва много в зависимост от честотата на показване и броя кликвания на рекламата. Започнете с по-нисък рекламен бюджет, след това анализирайте резултатите и според тях вземете решение как да продължите.

4. Напишете уникална реклама

Нека рекламата Ви изпъква сред останалите. Много пъти текстовете са толкова скучни и повтарящи се, че изобщо не грабват вниманието на хората. Затова се постарайте да направите рекламата си уникална.

Изберете атрактивно заглавие, което точно отразява посланието. Използвайте интересно описание което да възбуди любопитвото на хората и да ги привлече към вашия уеб сайт.

Ако използвате реклама с изображение направете го такова, че да грабне вниманието на потенциалните ви клиенти.

При толкова много съдържание в Интернет може да бъде трудно да направите рекламата си уникална. Но колкото повече се постараете, толкова по-добри резултати ще постигнете.

5. Запазете историята за използваните ключови думи

Важно е да пазите подробна информация за представянето на всички ключови думи, които сте използвали за Интернет рекламата си. Тази информация ще Ви бъде от помощ при бъдещи анализи и оптимизация на кампанията.


Още статии...

Пет съвета за начинаещи в Google AdWords
коментари от Disqus

Контакти

София 1680
ул. "Казбек" 60, ет. 3
02-439-5796

Партньори

Bulgarian Web association

Член на BWA

© 2017 OnlineMarketing.bg - всички права запазени. Всички услуги се предоставят от Прокомп Експрес ООД.