Facebook
Online Marketing

Блог

Седем безплатни инструменти за ефективни Google AdWords кампании

Ето някои инструменти, които ще ви помогнат за по-ефективна рекламна кампания с Google AdWords.

1. Google Анализ

Google Анализ е инструмент с помощта на който ще разберете как хората са намерили страницата ви – от търсене, реклама, препратка или директно отваряне на линк; колко време са прекарали на сайта ви; какъв е процентът на новите посетители, кои са най-често отваряните секции на сайта ви и много друго. Имайки тази информация ще можете да подобрите представянето си и да увеличите реализираните сделки с помощта на сайта си.

2. Проследяване на реализациите

С помощта на този инструмент можете да проследите кои кликвания и кои ключови думи водят до желаните от вас действия като например онлайн поръчка, абониране за ваш бюлетин, сваляне на файл с допълнителна информация и други. Имайки информация за процентът на осъществените реализации и свързаните с тях разходи, ще можете да вземете мерки за подобряване на възвръщаемостта на вашата инвестиция в Google AdWords реклама.

За да се възползвате от възможността за проследяване на реализациите трябва да вградите HTML кодa, генериран от Google в уеб страницата, до която потребителите достигат след извършването на желаното действие. Такава страница може да бъде страница, в която им благодарите за покупката, страница в която потвърждавате получената регистрация и други подобни. След като клиентът достигне до тази страница Google с помощта на cookie записва действието като успешна реализация.

3. Проследяване на дела на импресиите

Този инструмент ви показва процента на възможните показвания на рекламите ви ако бюджетът е бил по-висок. Разполагайки с тези данни ще можете да вземете информирано решение дали да увеличите бюджета си за реклама или не.

4. Google тенденции

С този инструмент можете да изследвате тенденциите в търсенето и да сравнявате обема му в различни райони и времеви рамки. Google тенденции можете да използвате и за проследяване на сезонни тенденции.

Например ако сте в хотелиерския бизнес бихте могли да анализирате кога е най-вероятно туристите да направят резервациите за своята зимна почивка. С тази информация ще планирате по-голям бюджет за Google AdWords тогава когато е най-голямото търсене на вашите продукти и услуги и ще отрежете разходите в слабия период.

5. Оценител на трафика

Преди да добавите нови ключови думи с оценителя на трафика можете да получите прогноза за трафика, който бихте могли да генерирате като ги използвате и сумата, която ще похарчите за тях.

6. Симулатор на оферти

Каква стойност оферирате за рекламата на вашите ключови думи и фрази оказва влияние върху това къде ще се появява при търсенето. Симулаторът на оферти ви показва как би се представила вашата кампания ако бяхте използвали различни суми за оферирането. Този инструмент ви дава възможност да прецените дали оферирането на по-голяма или по-малка сума може да бъде по-ефективно.

7. Прогноза за офертата на първа страница

Тази прогноза дава информация колко би трябвало да предложите за да излизат рекламите ви в първите резултати на търсенето в Google когато търсенето отговаря точно на вашата ключова дума. Базира се на качествения рейтинг и на текущата конкуренция за тази дума. Това е прогноза, но няма гаранции че тя е точна. Дава ви възможност да увеличите шансовете си за по-високо разполагане в резултатите, което може да доведе до по-голям трафик към сайта ви.


Още статии...

Седем безплатни инструменти за ефективни Google AdWords кампании
коментари от Disqus

Контакти

София 1680
ул. "Казбек" 60, ет. 3
02-439-5796

Партньори

Bulgarian Web association

Член на BWA

© 2017 OnlineMarketing.bg - всички права запазени. Всички услуги се предоставят от Прокомп Експрес ООД.